fredag 18. september 2009

Min nye tattoo=)


Sånn... Da var det endelig gjort. Har fått meg ny tatovering, etter å ha lengtet etter den i en evighet. Den ble akkurat som jeg hadde sett for meg, bare enda bedre;) Bodø ink gjør virkelig jobben sin skikkelig:) Ble desverre ikke helt ferdig, det gjorde VONDT!! Har aldri fått så vondt av en tatovering før. Å ta tatovering mens man er trøtt og sulten anbefales ikke. Men det var likevel verdt det:D Skal bli helt fantastisk å få på nye sko som viser frem hele tatoveringen, men akkurat nå er det en forferdelig storm ute, så det kan kanskje være greit å vente noen dager. Om en måned skal tetoveringen gjøres helt ferdig - det står igjen noen få skygger, pluss kanskje litt farger, men har ikke helt bestemt meg for om jeg skal ha på farger. Kan fort bli litt skrikende på norsk hud. Noen tips?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar